Finans Modülü

ile işletmenizin Finansal Dengesini, Alış-Satışlarını, İleri Tarihli Borç-Alacak Analizlerini tek ekrandan izleyerek raporlayabilirsiniz.

Organizer Modülü

Finans Modulü

Novcod İşletme Yönetim Yazılımı ile işletmenizin Finansal Dengesini, Alış-Satışlarını, İleri Tarihli Borç-Alacak Analizlerini tek ekrandan izleyerek raporlayabilirsiniz. Finansal İzleme Sistemi ile tüm işlemlerinizin logları kayıt altındadır.

Hesap ve nakdiniz ile nakit akışınızı izlemek, cari hesaplarınızı anlık olarak takip etmek, müşteri ve tedarikçilerinizin durumunu görmek ve tüm mali işlemlerinizi kontrol altında tutmak için etkili bir finans yönetimine ihtiyacınız vardır. Tüm bu işlemleri personel hatasını minimize ederek, veri güvenliği sağlayarak, yapılan işlemleri analiz ederek finans yönetiminizi sağlayan raporlar alabilirsiniz.

Finans yönetimi çözümlerinin sunduğu modüller ile şirketinizin tahsilat, ödeme ve diğer tüm mali işlemlerini anlık olarak takip edebilirsiniz. Programınıza tanımladığınız banka bilgileri sayesinde hesaplarınızı da izleyebilir ayrıca çek ve senet takibi yapabilir, bu sayede gelir ve giderlerinizi daima kontrol altında tutarsınız. Finans yönetimi ile verilerinizi güvenle saklar ve onlara dilediğiniz zaman dilediğiniz cihazdan erişebilirsiniz.

Verilerinizin güvenliğini sağlayarak paylaşmak ve düzenlemek konusunda uzman olmasıyla birlikte aşağıdaki tüm özellikleri de kullanıcılarına sunmaktadır.

Finansal İzleme Raporları;

Finansal dengenizi tek ekrandan üzerinden takip edebilirsiniz.
Kasa & Banka Bakiye durumlarınızı raporlayabilirsiniz.
Toplam Çek & Senetlerinizi raporlayabilirsiniz.
Toplam Tahsilat ve Tediyelerinizle ilgili raporlar alabilirsiniz.
Toplam Cari Borç & Alacaklarınızı raporlayabilirsiniz.
İleri Vadeli Toplam & Alacak ve Borçlarınızı raporlayabilirsiniz.
İleri Vadeli Alış & Satışlarınızı raporlayabilirsiniz.

İletişim

Şirket İçi/Dışı Chat sistemi ve buna ek dosya paylaşımı ile iletişiminizi hızlandırır. Fihrist Sistemi ile tüm kayıtlarınızı gruplayarak mail ya da SMS gönderebilirsiniz.

Planlama ve Kayıt

Organizer Modülü’nde yer alan “Yapılacaklar” sistemi ile tüm işlerinizi günlük olarak not tutabilir ve bu notlar için hatırlatma bildirimleri alabilirsiniz. Ajanda ile randevularınızı, Ziyaretçi Kaydı ile de günlük gelen giden müşterilerinizin-misafirlerinizin kayıtlarını takip edebilirsiniz.

Güncel Takip

Anlık Ulusal Haberler, Hava Durumu, Bist, Döviz gibi güncel bilgilerle sistemden çıkış yapmayarak gündemi takip edebilirsiniz.

Sistemli Bir İşletme Yönetimi

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı ile işletmenizdeki tüm departman ve operasyonların yönetimini farklı farklı programlar kullanmadan çok daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Bizimle İletişime Geçin

Novcod Yazılım, kuruluşundan bugüne kadar sürdürdüğü müşteri odaklı hizmet anlayışı ile firma ve kurumların ihtiyaçlarına yenilikçi ve özgün yazılım çözümleri sunmaktadır.

novcodtr@info.com

444 12 70

Türkiye