İş Süreç Takip Modülü

Novcod İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.

İş Süreç Modülü

İş Süreç Modulü

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin iş akışı üzerinde tam kontrol sağlayabilirsiniz. Tek ekran üzerinden görevlendirmeler yapabilir, iş ilerleyiş durumunu anlık ekranlarla takip edip, sonlandırabilirsiniz. Görev tanımlamalarını ve iş yönlendirmelerini sistem tarafından gönderilen bildirimlerle anlık olarak alabilirsiniz. İş ilerleyişi, gecikmiş görevler ve görevlerle ilgili yorumlar hakkında da ayrıca bildirimler alırsınız. Modül içerisinde bulunan dosya paylaşım özelliği ile işe ait dokümanlar ekleyebilir, açıklamalar yazabilirsiniz.

İş Süreç Takip Modülü’nün kullanıcılarına sunduğu özellikler:

Görev atama
İş başlangıç ve bitiş tarihleri belirleme
Dosya ekleme-paylaşma
Sms ve Mail bildirimleri
Alt görevler oluşturma
İş ve süreçle ilgili açıklama ekleme

İş Akışı

Tek ekran üzerinden görevlendirmeler yapabilir, iş ilerleyiş durumunu anlık ekranlarla takip edip, sonlandırabilirsiniz.

İş Tanımlama ve Yönlendirme

Görev tanımlamalarını ve iş yönlendirmelerini sistem tarafından gönderilen bildirimlerle anlık olarak alabilirsiniz.

Dosya Paylaşımı

Modül içerisinde bulunan dosya paylaşım özelliği ile işe ait dokümanlar ekleyebilir, açıklamalar yazabilirsiniz.

Sistemli Bir İşletme Yönetimi

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı ile işletmenizdeki tüm departman ve operasyonların yönetimini farklı farklı programlar kullanmadan çok daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Bizimle İletişime Geçin

Novcod Yazılım, kuruluşundan bugüne kadar sürdürdüğü müşteri odaklı hizmet anlayışı ile firma ve kurumların ihtiyaçlarına yenilikçi ve özgün yazılım çözümleri sunmaktadır.

novcodtr@info.com

444 12 70

Türkiye