Organizer Modülü

Novcod İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.

Organizer Modülü

Organizer Modulü

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.
Yapılacaklar
Verimliliği artırmak için geliştirilmiştir. Günlük planlamalarını kayıt altına alarak neyi ne zaman yapmanız gerektiğini kontrol altında tutabilirsiniz. Tek yapmanız gereken listeyi oluşturmak ve daha sonra bu listeye sadık kalmaktır. “Yapılacaklar” sayesinde tüm işlerinizi kategoriler halinde kayıt edip bu kayıtlar için sistem üzerinden bildirim ve sms ile hatırlatmalar alabilirsiniz.

Fihrist
Fihrist Kayıt Sistemi sayesinde işletmenizin iletişim halinde olduğu firma ve şahıs kayıtlarını kategorize ederek oluşturabilir, bu kayıtlar üzerinde sorgulamalar yapabilirsiniz. Seçtiğiniz grup ya da şahıslarla yine sistem üzerinden toplu SMS veya Mail’ yoluyla iletişim kurabilirsiniz.

Ziyaretçi defteri
İşletmenize yapılan ziyaretleri kayıt altına almak için hazırlanmıştır. Ziyaret edilecek kişi ile ziyarete gelen firma ve ziyaretçilere ait bilgileri, giriş-çıkış saatleri, araç plaka no vb. bilgilerle detaylı rapor alabilirsiniz.

Ajanda
Bu eklentiyle yeni randevular oluşturabilir ve günlük randevularınızı anlık olarak görüp, takip edebilirsiniz. Hatırlatma sistemi sayesinde oluşturulan randevularınıza bildirim alarak hazırlanabilirsiniz.

Anlık Haber Sistemi, Hava Durumu ve Döviz
Gündeme ait tüm haberler, konum olarak belirlenen ile ait 7 günlük hava tahmini ve tüm piyasalara ait canlı döviz kurları, altın fiyatları, bist paketleri Anlık RSS sistemi ile ekranınızda yer alır.

İletişim

Şirket İçi/Dışı Chat sistemi ve buna ek dosya paylaşımı ile iletişiminizi hızlandırır. Fihrist Sistemi ile tüm kayıtlarınızı gruplayarak mail ya da SMS gönderebilirsiniz.

Planlama ve Kayıt

Organizer Modülü’nde yer alan “Yapılacaklar” sistemi ile tüm işlerinizi günlük olarak not tutabilir ve bu notlar için hatırlatma bildirimleri alabilirsiniz. Ajanda ile randevularınızı, Ziyaretçi Kaydı ile de günlük gelen giden müşterilerinizin-misafirlerinizin kayıtlarını takip edebilirsiniz.

Güncel Takip

Anlık Ulusal Haberler, Hava Durumu, Bist, Döviz gibi güncel bilgilerle sistemden çıkış yapmayarak gündemi takip edebilirsiniz.

Sistemli Bir İşletme Yönetimi

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı ile işletmenizdeki tüm departman ve operasyonların yönetimini farklı farklı programlar kullanmadan çok daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Bizimle İletişime Geçin

Novcod Yazılım, kuruluşundan bugüne kadar sürdürdüğü müşteri odaklı hizmet anlayışı ile firma ve kurumların ihtiyaçlarına yenilikçi ve özgün yazılım çözümleri sunmaktadır.

novcodtr@info.com

444 12 70

Türkiye