NOVCOD BASİC İŞLETME YÖNETİM YAZILIMI

Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı ile işletmenizdeki tüm departman ve operasyonları yönetimi artık çok daha kolay ve hızlıdır. İşletmelerin devamlılığı için Muhasebe, Finans Yönetimi, İş Süreç Yönetimi ve Satın Alma en önemli süreçlerindendir. Çoğu zaman işletmeler bu süreçlerini yönetmek için farklı yazılımlar kullanmakta, işini yönetmekte ve kontrol etmekte zorlanmaktadır. NovcodBasic İşletme Yönetim Yazılımları ile işinize uygun çözümleri sizler sunmaktadır.

Modullerimiz;

Novcod Basic İşletme Yönetimini Tek Ekrandan Kullanabilirsiniz.

  • Organizer Modulü
  • İş Süreç Takip Modulü
  • Konferans Modulü
  • Satınalma Modulü
  • Muhasebe Modulü
  • Finans Modulü
  • Döküman Yönetim Sistemi Modulü
Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımının Avantajları
  • 7/24 İnternet olan her yerden hesabınıza erişim sağlarsınız.
  • Novcod İşletme Yönetim Yazılımı, günlük işletmenizin ihtiyacı olan bir çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığı sunar.
  • Tek Ekrandan Tüm Muhasebe Kayıtlarını pratik bir şekilde girebilirsiniz. ( Tahsilat- Tediye – Alış Faturaları – Satış Faturaları – Cek- Senet- Masraf vb )
  • İşletmenizin Finansal Denge, Alış-Satış, İleri Tarihli Borç-Alacak Analizleri ve Genel Tüm İşletme Raporlarına hakim olun.
  • İş Süreç Modulü ile Tek Ekranda Personellerinize görevler atayabilir, termin tarihini belirterek çalışanlarınızın performasını da ölçebilirsiniz. Görev hareketleri oluşturarak, göreve ait zincirleme detaylarını görebilirsiniz.
  • Farklı Lokasyonlar da Tüm Satınalmalarınızı Yönetebilir Tek ekranda bütün satınalma taleplerini görebilir, farklı yetkilendirmeler yaparak talep onaylama sürecini yönetebilir, farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızın taleplerini tek merkezden takip edebilirsiniz
  • İşletmenize ait dökümanları Novcod üzerinde saklayabilir ve takip edebilirsiniz. Aradığınız dokümanı gelişmiş fitreler sayesinde saniyeler içerisinde her yerden ulaşabilirsiniz.
  • Fihrist Sistemi sayesinde düzenli firma ve şahıs kayıtlarını kategorilendirerek oluşturabilir, bu kayıtlara çeşitli şekillerde erişmenizi ve sorgulamalar yapmanızı sağlar. Seçtiğiniz grup yada şahıslara hızlıcaToplu SMS veya Mail’ de atabilirsiniz.
  • Şirketinize ait aktivite, toplantı, görev ve randevu takviminizde görüntüleyebilir ve analiz edebilirsiniz
  • İşletmenizin tüm iç/dış iletişimini yerli yazılım konferans sistemi ile kolaylaştırın. Bu sayede seyahat masraflarınızı azaltın, zamandan tasarruf edin. Novcod Basic Konferans yazılımı ile zaman ve mekan kısıtlaması olmadan, kişisel bilgisayar, laptop, telefon ya da tabletinizden kullanın. Beyaz Tahta, Ekran Paylaşımı gibi bir çok özeliği size sunar.
  • Novcod İşletme Yönetim Yazılımı Bulut tabanlı olması sayesinde, Novcod'a eklenen yeni özellikler anında sizin hesabınıza da yansır.
  • Novcod İşletme Yönetim Yazılımı dizüstü veya masaüstü bilgisayarlar üzerinden web tarayıcısı yoluyla kullanabileceğiniz gibi, iOS ve Android mobil uygulamalarımızı tablet veya akıllı telefonlarınıza indirip bulunduğunuz her yerden online olarak finansal verilerinizi yönetebilirsiniz.