Novcod İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin günlük ihtiyacı olan pek çok pratik yazılımı tek ekrandan kullanma kolaylığını sunar.
Novcod Basic İşletme Yönetim Yazılımı, işletmenizin iş akışı üzerinde tam kontrol sağlayabilirsiniz. Tek ekran üzerinden görevlendirmeler yapabilir, iş ilerleyiş durumunu anlık ekranlarla takip edip, sonlandırabilirsiniz. Görev tanımlamalarını ve iş yönlendirmelerini sistem tarafından gönderilen bildirimlerle anlık olarak alabilirsiniz. İş ilerleyişi, gecikmiş görevler ve görevlerle ilgili yorumlar hakkında da ayrıca bildirimler alırsınız. Modül içerisinde bulunan dosya paylaşım özelliği ile işe ait dokümanlar ekleyebilir, açıklamalar yazabilirsiniz.
İş Süreç Takip Modülü’nün kullanıcılarına sunduğu özellikler:
Görev atama
İş başlangıç ve bitiş tarihleri belirleme
Dosya ekleme-paylaşma
Sms ve Mail bildirimleri
Alt görevler oluşturma
İş ve süreçle ilgili açıklama ekleme
Tek ekran üzerinden görevlendirmeler yapabilir, iş ilerleyiş durumunu anlık ekranlarla takip edip, sonlandırabilirsiniz.
Görev tanımlamalarını ve iş yönlendirmelerini sistem tarafından gönderilen bildirimlerle anlık olarak alabilirsiniz.
Modül içerisinde bulunan dosya paylaşım özelliği ile işe ait dokümanlar ekleyebilir, açıklamalar yazabilirsiniz.