Ana Yazılım Hakkında

Novcod Sipariş, cafe & restoran ana yazılımı ile tüm işlemlerinizi tek bir ekrandan 7/24 online olarak yapay zeka entegresi ile tablet ya da bilgisayar ekranlarınızda kolayca sipariş alabilirsiniz. Self-servis, masaya servis ve paket servis gibi tüm sipariş türlerine uygun olarak,
kullanıcı dostu görsel tasarımı sayesinde personelinizin eğitime gerek kalmadan dakikalar içinde sipariş ve ödeme almasını sağlayabilirsiniz.

Novcod Sipariş Nedir?

Novcod Sipariş, bugüne kadar üretilmiş en sade ve en pratik kullanıma sahip yapay zekâ entegreli her cafe & restoran tipine göre özelleştirilebilen; sipariş, ödeme ve servis işlemlerini en hızlı ve en güvenli şekilde sonuçlandırabilen, normal ve dokunmatik ekranlı bilgisayarlar, tablet ve yazıcılarla kullanılabilen bir ‘Cafe & Restoran Yönetim Yazılımı’dır.
Gün Sonu Raporları
İşletmenizde günlük açılış ve kapanış saatleri arasında toplam Nakit, Kredi Kartı ve diğer ödeme yöntemlerini görebilirsiniz
Yönetici Raporları
Yönetici özel raporlar ile geçmiş dönem satış raporları, en çok satılan ürünler vb detaylı raporlarınızı inceleyin.
Adisyon Detayları
Açık, kapalı ve geçmiş adisyon detaylarınızı görüp inceleyebilirsiniz.
Sistemli Çalışma
Novcod Sipariş ile işletmenizde ki tüm süreçlere anlık olarak hakim olun.

Ana Yazılım İçerisinde Bulunanlar

Novcod Sipariş, cafe & restoran ana yazılımı ile tüm işlemlerinizi tek bir ekrandan 7/24 online olarak yapay zeka entegresi ile tablet ya da bilgisayar ekranlarınızda kolayca sipariş alabilirsiniz. Self-servis, masaya servis ve paket servis gibi tüm sipariş türlerine uygun olarak,
kullanıcı dostu görsel tasarımı sayesinde personelinizin eğitime gerek kalmadan dakikalar içinde sipariş ve ödeme almasını sağlayabilirsiniz.

Kullanıcı ve Rol Yönetimi

Novcod Sipariş sistemine kayıt olacak kişilerin yetki ve rollerinin tanımlandığı ekranlardır.

Tanımlama İşlemleri

Sisteme kayıt olan kişilerin ve masa, kat, birim, yazıcı tanımlamalarının yapıldığı ayrıca müşteri, paketçi ve ödeme yönetmlerinin tanımlandığı ekranlardır.

Ürün ve Yan Ürün İşlemleri

İşletmeniz menüsünde bulunan ürün, ürün grubu ve özelliklerile ilgili bilgilerin oluşturulduğu ekranlardır.

Adisyon İşlemleri

İşletmenizin adisyon bölme-birleştirme-taşıma, yetkiye göre ikram-iade yapabilme, ürün bazlı fiyat güncelleme ve detay bilgilerin girildiği ekranlardır.

Muhasebe İşlemleri

İşletmenizin kasa, banka, cari, masraf türleri, fiş ve virman bilgilerinin girildiği ekranlardır.

Finans İşlemleri

İşletmenizin tahsilat-tediye, maliyet, kar/zarar, ileri tarihli borç-alacak ve masraf raporlarını görebileceğiniz, gelir gider takibi yapabileceğiniz ekranlardır.

Stok İşlemleri

İşletmenizin stok tanımlamasını yapabileceğiniz, stok hareketlerini ve raporlarını görebileceğiniz ekranlardır.

Reçete İşlemleri

İşletmenizin ürün reçete girişlerini yapabileceğiniz ve reçete listelerini görebileceğiniz ekranlardır.

Raporlar

İşletmenizin gün sonu, masa bazlı, adisyon, ürün bazlı, sipariş, masa taşıma/birleştirme gibi raporları görebileceğiniz ekranlardır.

Ayarlar

Novcod Sipariş sisteminin tüm ayarlarını kontrol edebileceğiniz, kasa takip, masa talepleri, mustfak - bar takip ve dilek - şikayet formlarını inceleyebileceğiniz ekranlardır.

Cihaz Uyumu

Novcod Sipariş sisteminde TV - tablet ve akıllı telefonlarla uyumlu çalışabilirsiniz.

Bültenimize Abone Olun

Novcod Sipariş ile ilgili son duyuru ve güncellemelerle ilgili anında bilgi sahibi olmak için mail adresinizi iletin